Truxton Extreme
IT'S ON LIKE TRUXTON! Truxton Extreme levert bloedstollende shooter sensaties voor zowel meesters als beginners. Schakel hordes buitenaardse indringers uit met je Power Shot, Truxton Beam, Thunder Laser en Homing Shot en vergeet niet te ademen terwijl je het opneemt tegen gigantische eindbazen in de ultieme strijd om het voortbestaan van de mensheid! RETRO FURY, MODERN FIREPOWER De inhoud, het geluid en de beelden van de game zijn allemaal geëvolueerd sinds de jaren 80. Truxton Extreme is nu volledig in 3D weergegeven met behoud van het iconische ontwerp van de serie. Starende insectachtige gezichten, kronkelende metalen tentakels, lange mechanische slangen, gloeiende oogachtige lichten en spikes... In Truxton Extreme trotseer je je ergste nachtmerries - en blaas je ze aan stukken! EEN SOUNDTRACK OM DE WERELD TE REDDEN Truxton is altijd beroemd geweest om zijn soundtrack, en Truxton Extreme is daarop geen uitzondering. Origineel meesterbrein Masahiro Yuge keert terug met een explosieve nieuwe score, boordevol spanning en sfeer. Beleef iconische Truxton-tracks uit de originele games samen met gloednieuwe muziek. Het is het beste van twee werelden! THE PIANO PROGRAMMER WITH LASER DREAMS Truxton is bedacht door Masahiro Yuge in zijn tijd bij Toaplan, met als doel een scrollende shooter te maken waarbij spiergeheugen centraal stond. Maar Yuge was niet alleen een programmeur, hij was ook een klassiek geschoolde pianist en bracht een unieke en veelgeprezen benadering van gameontwerp met zich mee.