Zombie Army 4: Marie Lounge Singer Outfit
Maak elegant korte metten met de doden in deze lounge-zangeresoutfit! Hij stamt uit Maries dagen bij het verzet toen ze zich als cabaretzangeres vermomde, maar dat was nog voor Z-dag toen de wereld naar de verdoemenis ging ... De kans is klein dat jazzliedjes het geluid van gekreun en wapenvuur zullen overstemmen, maar dat wil niet zeggen dat je er niet goed kan uitzien terwijl je de wereld redt. Dit pakket bevat: - Lounge-zangeresoutfit voor Marie - 2 hoofdaccessoires voor Marie (gekantelde hoed + snelle vermommingskit)