Zombie Army 4: Hermann Wolff Werner Outfit
Duidelijk een van die mensen die niet langs een hoed kan lopen zonder hem te passen (zelfs als hij op mysterieuze wijze onder het bloed zit), Werner ontdekte dit uniform in een onderduikadres van het verzet. Te oordelen aan de persoonlijke bezittingen in de zakken, voelt hij iets van een geestverwant in deze mede-dodenjager, ene kapitein Hermann Wolff. Dit pakket bevat: - Werner ‘Hermann Wolff’-outfit - 2 hoeden voor Werner (officierspet + kippengaas-Stahlhelm)