Yuppie Psycho
Sluit je aan bij Brian Pasternack, een jonge man zonder toekomst in een dystopische samenleving uit de jaren 90, op zijn eerste dag bij een van 's werelds grootste bedrijven, Sintracorp. Onzeker, onvoorbereid en ongelooflijk ongekwalificeerd, zal Pasternack hebben wat nodig is om te schitteren in de hiërarchie van Sintracorp? Het hangt allemaal af van hoe hij presteert op zijn eerste missie... en of hij die overleeft. Tijdens zijn onconventionele werknemersoriëntatie ontdekt Pasternack wat zijn nieuwe baan echt inhoudt: jagen op een "heks" wiens krachten het succes van het bedrijf mogelijk maakten, maar die nu lijkt terug te zijn teruggekeerd om zijn werknemers te kwellen. Brian zal allerlei vreemde karakters tegenkomen, ontsnappen aan vreselijke wezens en de verborgen geheimen van Sintracorps duistere verleden ontrafelen."