Yakuza Kiwami 2 for Windows 10
Eén jaar na het '10 miljard yen-conflict' probeert Kazuma Kiryu samen met Haruka Sawamura een vreedzaam bestaan op te bouwen. Maar aan dat rustige leventje komt een eind, wanneer een moordaanslag uit dreigt te monden in een oorlog tussen de Tojo-clan en de Omi-alliantie. Kiryu, de Dragon van Dojima, moet afreizen naar Sotenbori, Osaka in een poging om vrede te stichten tussen de rivaliserende clans, maar Ryuji Goda, bekend als de Dragon van Kansai, heeft er alles voor over om een oorlog te ontketenen. In deze wereld is plaats voor maar één draak. Yakuza Kiwami 2 is van de grond af opgebouwd en gebruikt de Dragon Engine om een van de opvallendste titels uit de serie om te toveren in een moderne klassieker. Speel minigames die grote populariteit genieten onder de fans, waaronder geüpdatete versies van de Cabaret Club simulator en Clan Creator, of ontdek alle nieuwe toevoegingen zoals golfbingo en Toylets. Ook nieuw in Kiwami 2 is de 'Majima Saga', een speelbaar avontuur met Goro Majima, waarin de gebeurtenissen worden onthuld die vóór de game plaatsvonden.