X-Morph: Defense & Zombie Driver Bundle
Deze bundel bevat twee games van EXOR Studios: X-Morph:Defense en Zombie Driver Ultimate Edition. X-Morph: Defense is een unieke combinatie van een top down shooter en tower defense strategie. Jij bent de veroveraar! Gebruik krachtige wapens of lok je vijanden in een doolhof van torens. Zombie Driver Ultimate Edition is een waanzinnige mix van auto's, snelheid en explosies, bloed en zombies! Vecht je door een episch verhaal, of daag jezelf uit in de speltypen Slaughter en Blood Race.