WWE 2K23 voor Xbox One Bad Bunny Bonus Pack
Pre-order de Standaard Editie van WWE 2K23 en krijg toegang tot de Bad Bunny Bonus Pack* met een speelbare Bad Bunny personage en Ruby tier MyFACTION kaart. De Bad Bunny Bonus Pack is inbegrepen als onderdeel van de WWE 2K23 Deluxe en Icon Edities. * Pre-order bonus aanbieding verkrijgbaar t/m 16 maart 2023. Aanbieding geldt voor de Bad Bunny Bonus Pack. Bij digitale pre-orders worden items automatisch toegewezen. Bij fysieke pre-orders worden items in-game verzilverd via een code die in de doos zit. Voorwaarden van toepassing.