WWE 2K23 15.000 Virtual Currency Pack voor Xbox One
Deze currency pack bevat 15.000 VC voor gebruik in MyFACTION, het verzamelkaartspel in WWE 2K23. Gebruik je virtual currency om kaart packs te kopen en contracten te sluiten om je droomselectie van WWE supersterren en legendes samen te stellen!