WWE 2K19
WWE 2K19 is er: de nieuwste editie van het vlaggenschip van WWE-games met Superstar AJ Styles op de cover. WWE 2K19 heeft een gigantische selectie populaire WWE Superstars, Legends en Hall of Famers, plus favorieten uit de NXT. Ervaar authentieke WWE-gameplay, uitgebreide creatie-opties, boeiende wedstrijden, favoriete speltypen en meer!