World of Warships: Legends – Oude kampioen
De koning der Franken en het symbool van Egypte vormen samen dit prachtige schip. Bereid je voor, kapitein, voorbij de horizon wacht een onbekende vijand… - Niveau VI Premium kruiser Charlemagne - Scarab Halloween skin voor de Charlemagne - 7 dagen Premium account - 10 Rust Bucket camouflages Als je de Charlemagne of Scarab skin al hebt, zul je als compensatie het volgende ontvangen: Charlemagne: 18.750.000 credits Scarab Skin: 3.250.000 credits Inhoud als boosters, Commander XP, camouflages, etc. komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt.