Wargaming.netActie en avontuur
De Texas is de laatst overlevende WO I-dreadnought, en ze verschijnt in World of Warships: Legends als een niveau IV slagschip! Pak deze maritieme legende samen met een hoop buit in de Levende Historie-bundel. Deze bundel bevat: - Amerikaans niveau IV slagschip Texas - 7 dagen Premium account - 10 Promotion Orders - 30 zeldzame Boosters van elk type Als je de Texas al in je Haven hebt liggen, zul je de volgende compensatie ontvangen: 1.875.000 credits Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.