World of Warships: Legends — Kracht der onafhankelijkheid
De legendarische Arizona met speciale 'Stars and Stripes' camo is een perfecte combo van brute kracht en goede looks! Deze bundel bevat: - 30 dagen Premium - Arizona niveau 5 schip - Star and Stripes permanente camouflage - 750 Doubloons - 37000 Crew XP Dit pakket heeft als bonus ook 10 Halloween camo's! Als de Arizona al deel uitmaakt van je collectie, zul je ter compensatie 15.000.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.