Vlieg mee op de vleugels van de fortuinlijke feniks! Een krachtig Japans vliegdekschip, de Zuihō, brengt met beide soorten bommenwerpers hoge schade naar de strijd, plus verbeterde vliegtuigverborgenheid. Deze bundel bevat: 1 Japans niveau V Premium vliegdekschip Zuihō 2 dagen Premium Account 5 Promotion Orders 12 Imperial Japanese Navy camouflages 24 Common Battle Boosters Als de Zuihō al deel uitmaakt van je verzameling, zul je ter compensatie 15.000.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.