World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Ultimate Edition bevat World of Outlaws: Dirt Racing, de seizoenspas voor downloadbare content van 2022 en de seizoensupdate van 2023. Het officiële spel van The World of Outlaws, ontwikkeld in samenwerking met iRacing! Race in de eersteklas World of Outlaws Sprint Car- en Late Model-series of één van de 9 extra series, waaronder de geheel nieuwe Xtreme Outlaw Midget Series Presented by Toyota, UMP Modifieds en Big Block Modifieds. Upgrade je auto's, stel je team samen en breid je faciliteiten uit om te kunnen concurreren met de allerbeste en een World of Outlaws-kampioen te worden in de Carrièremodus! Bewijs dat je Outlaw Tough bent wanneer je het opneemt tegen wel 25 andere racers in de online multiplayermodus! Met meer dan 40 racecircuits, waaronder 19 gelicentieerde locaties, is er iets voor elke fan van dirt racing! Het originele World of Outlaws: Dirt Racing-spel bevat 6 verschillende dirt-series, waaronder Sprint Cars, Late Models en Street Stock-auto's. Meer dan 40 circuits om uit te kiezen, waaronder 13 gelicentieerde locaties in 5 verschillende spelmodi (Carrièremodus, Multiplayermodus voor 25 spelers, Kampioenschapsseizoen, Gesplitst scherm en Snelle race). De seizoenspas voor 2022 van World of Outlaws: Dirt Racing 2022 voegt 2 nieuwe series toe (Big Block Modifieds en UMP Modifieds), evenals 3 extra gelicentieerde circuits. De seizoensupdate voor 2023 van World of Outlaws: Dirt Racing voegt nog eens 3 nieuwe gelicentieerde circuits toe, de Xtreme Outlaw Midget Series Presented by Toyota, een uitgebreide roster-update met nieuwe coureurs en kleurontwerpen voor de World of Outlaws NOS Energy Sprint Cars en Case Construction Late Models, plus nieuwe helmstrips voor extra realisme.