Wilmot's Warehouse
Wilmot's Warehouse is een puzzelspel waarin je een magazijn perfect moet laten draaien. Je speelt als Wilmot, een harde werker die diverse producten moeten verplaatsen, sorteren en stapelen. In de loop der tijd komen er steeds meer vrachtladingen met deze producten aan, die het magazijn geleidelijk opvullen. Hoe je alles organiseert is volledig aan jou - organiseer op kleur, type, Dewey Decimale Classificatie of een krankzinnig formaat dat alleen jij begrijpt - alles mag! Onthoud waar je alles hebt geplaatst, want zodra het dienstluik opengaat, moet je snel de dingen vinden die mensen willen hebben om de gewilde Performance Stars te verdienen die nodig zijn voor allerlei arbeidsbesparende upgrades.