White Noise 2
Geniet van een frisse horror ervaring met White Noise 2! White Noise 2 is het vervolg van de succesvolle White Noise Online. Een deel van de onderzoeker team, of de controle van het schepsel en opeten! White Noise 2 biedt een 4vs1 asymmetrische horror ervaring die niemand onberoerd zal laten. Speel met je vrienden White Noise 2 is voorzien van een eenvoudige matchmaking systeem waarmee u om te spelen met je vrienden zonder complicaties. Geef het spel, kies uw kant of laat het aan geluk, en beginnen met spelen! De onderzoekers zijn terug Als een onderzoeker, de omgeving verkennen, samen met uw partners, en zorg ervoor dat niet te verdwalen, of je een gemakkelijke prooi zijn voor het schepsel! Probeer uw gezond verstand niet te verliezen en kijk hoe je zaklamp batterij niveau lopen blind te voorkomen. En het schepsel ook! Als het schepsel, steel je prooien jagen en hen zonder gezien te worden. Licht kan u verdoven, dus gebruik je krachten om het te vermijden en schade aanrichten aan de onderzoekers, het verspreiden van hen gemakkelijker prooien te maken. Roepen totems die je waarschuwen voor de aanwezigheid van de nabijgelegen onderzoekers, en voorkomen dat ze het plukken van de 8 tapes voordat u klaar bent met ze af! Terug uit het graf In White Noise 2, is de dood geen spel betekenen voorbij. Stijgen als een spook en profiteer van uw uitgebreide verkenning vaardigheden om de resterende onderzoekers te helpen in hun zoektocht. Speel nieuwe items Speel nieuwe personages en zaklampen als je speelt, met inbegrip van de klassieke White Noise Online karakters. Ieder heeft verschillende specialisaties en vaardigheden. Heeft u liever een stealhty aanpak, of zal zich richten op de snelheid, zelfs tijdens het maken van lawaai? Beter zaklamp batterij, of verbeterde exploratie vaardigheden? Herbeleef de beste momenten Natuurlijk, de replay scherm handtekening is terug in de White Noise 2. Zodra de spannende sessie voorbij is, neem een ​​lach te controleren hoe het team liep in cirkels, of één van de onderzoekers waren verdwaald!