West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, Wyoming, 1888. Een plek vol wapengekletter en duisternis, zonde en vervloeking, bovennatuurlijke monsters en heksen. Het is een chaotische wereld die nooit hetzelfde is, onder invloed van de herinneringen, de cultuur of het geloof van iedereen die het dorp aandoet. Dan ontwaakt er een dode man. Het laatste wat hij zich herinnert is een schimmige figuur, in zwart gekleed. Wat volgt is een kettingreactie van gebeurtenissen van mythische proporties. Kruip in de huid van de dode William Mason (met de stem van Ron Perlman) en daal af in de grimmige wereld van Purgatory in deze razendsnelle covershooter, waarin vloeiende twin-stickbesturing en tactisch gebruik van dekking samenkomen. Laat zien wat je kunt! Zoek dekking en probeer je vijanden te overrompelen met kogels in het onbekende, procedureel gegenereerde jachtgebied. Het Wilde Westen was nog nooit zo duister. The Path of the Crow Deluxe Edition bevat: De kraaimetgezel, een vriend voor onze held. De kraai blijft bij je, hoe uitzichtloos de situatie ook is. Het Battlefield, een nieuw level. Dit vervallen en van verrotting en verval doorspekte gebied is verwoest en in de as gelegd door explosies. Aanvalskreten zijn hoorbaar in de mist. Dit level is oorlog en het is aan jou om je erdoorheen te vechten. De Captain, een nieuwe vijand. Deze angstaanjagende vijand is bezeten van oorlogszucht. Hij is gewapend met een kanon en een sabel, wat hem dodelijk maakt van dichtbij en veraf. De Mortar, een nieuw wapen. Dit van het Battlefield afkomstige wapen jaagt zelfs vijanden in dekking angst aan.