WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 3
Er worden legendarische kostuums toegevoegd voor je WARRIORS OROCHI-officiers. Vecht op een geheel nieuwe manier. ■Content Legendarische kostuums voor: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin en Perseus ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van kostuum wisselen door “Party”- “Select Costume” te kiezen.