WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 2
Er komen nieuwe levels bij onder de optie Select Battlefield (slagveld selecteren), inclusief muziek en extra wapens. *Nieuwe levels: Manhunt (beschikbaar wapen: Dandyman) The Art of War (beschikbaar wapen: Flags) Best of Both Worlds (beschikbaar wapen: Hektor's Sword) Duelling Heroes (beschikbaar wapen: Lepidoptera) Memories of Vyashion (beschikbaar wapen: Cupid's Bow) *Extra muziek: Er komen 9 nieuwe nummers bij.