WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 10
Er komen nieuwe levels bij onder de optie Select Battlefield (slagveld selecteren), inclusief een muzieknummer in de game. *Nieuwe levels: 'Rescue at Honnōji' 'Sekigahara Sprint' 'New Recruits' 'Demon Rescue' 'Wuhang Mayhem' *Extra muziek: Er komt 1 nieuw nummer bij.