Warhammer: Vermintide 2 - Molten Soul
De Gesmolten Ziel-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Sienna Fuegonasus: het hoofddeksel Doodskist van de verzenger en de skin Brandende Zielgewaad. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Ongeketende-carrière van Sienna Fuegonasus. Over de cosmetische items: Doodskist van de verzenger - hoofddeksel Sommige woede kan niet getemd worden, alleen gevangen. Als de tovenaar aan het werk is, stinkt de lucht naar heet metaal en verschroeid vlees. Brandende Ziel-gewaad - skin Zelfs voor Heldere Tovenaars suggereert dit gewaad dat het hoofddoel eerder insluiting is, dan kleding.