Warhammer: Vermintide 2 - Ellyrian Handmaiden
De Ellyrian Handmaiden-collectie bevat twee premium cosmetische items voor Kerillian: de Reaver's Healm-head en de Daughter of Lileath-skin. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor Kerillians Dienstmeid-carriére. Over de cosmetische items: Reaver's Helm - hoed Helm van de beroemde Ellyrian Reavers, die ofwel stoutmoedige ridders zijn of meedogenloze rovers, afhankelijk van aan welk uiteinde van de speer je je bevindt. Daughter of Lileath - skin Gewaad dat past bij een priesteres van de maangodin, bewezen in geloof en strijd.