War Thunder - Starter Pack
Dit pakket bevat: M5A1 Stuart (rang 2 VS); Thach's F2A-1 Buffalo (rang 1 VS); Premium-account voor 15 dagen; 2000 gouden adelaars; 120000 Silver Lions. Met alle premium voertuigen kun je voor elk gevecht meer onderzoekspunten en zilveren leeuwen verdienen en worden alle beschikbare aanpassingen geleverd. Met een Premium-account (ook te koop in de game voor Golden Eagles) verdien je tijdens elk gevecht meer onderzoekspunten en zilveren leeuwen gedurende een bepaald aantal dagen. Dit is cumulatief met bonussen van premium voertuigen! Notitie! Er wordt geen compensatie geboden als u 2 verschillende pakketten koopt die hetzelfde voertuig bevatten of als u al het voertuig uit dit pakket hebt!