War Thunder - "Black Friday" Bundle
Dit pakket bevat: Ka-50 "Black Shark" Pack M18 "Black Cat" Pack A43 Black Prince Pack P-61-A11 Black Widow Pack Met alle premium voertuigen kun je meer onderzoekspunten en zilveren leeuwen verdienen en worden ze geleverd met alle beschikbare aanpassingen. Met een Premium-account (ook te koop in het spel voor Golden Eagles) verdien je meer Research Points en Silver Lions in gevechten gedurende een bepaald aantal dagen. Dit is cumulatief met bonussen van premium voertuigen! Er wordt geen compensatie verstrekt als u 2 verschillende pakketten aanschaft die hetzelfde voertuig bevatten of als u het voertuig uit dit pakket al heeft!