Wapen opwaardeerpakket
Ontvang 250 epische staven om je wapens op te waarderen voor extra statistieke bonussen voor je held en 5.000 zielen om je troepen machtiger te maken of om staven direct te opwaarderen. Perfect voor het volledig opwaarderen van 5 epische wapens. Staven kun je opwaarderen naar legendarische of zelfs mythische niveaus!