Vigor - Ghost of The North
Eén schot is genoeg. Je vizier is perfect uitgelijnd met je nietsvermoedende prooi terwijl je je adem inhoudt. De kogel vindt zijn doelwit met ongeëvenaarde precisie. Niemand zal ook maar één voetstap in de sneeuw vinden. Je bent al lang weg. Trek je camouflagepak aan, smeer je trouwe geweer en word de Ghost of the North, de onzichtbare dood, de levende legende. Dit pakket bevat: - Recon Outfit (Ghost of the North) - Infiltrator Hood (Ghost of the North) - Winter Scout Wrapping (Arctic White) - Alpinist Backpack (Summit Expedition) - Trailblazer Gloves (Summit Expedition) - 5x L96 + 100x munitie (7,62x51 NATO) * Taiga Bush Skin voor L96 - 5x FG 42+ 200x munitie (7,92x57 Mauser) * Snow Scrim Skin voor FG 42 - 5x Remy M870 + 100x munitie (Shotgun Shell) * Taiga Bush Skin for Remy M870 - 10x M14 + 200x munitie (7,62x51 NATO) * Deepfreeze Skin voor M14 * Snow White Skin voor M14 - 10x Smoke Grenade - 3x Armor Plate - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 25x Loadout Ticket - 2000x Crowns Dit pakket kan maar één keer per account worden gekocht en is slechts tijdelijk verkrijgbaar.