Valiant Hearts: Coming Home
Na de gebeurtenissen in Valiant Hearts: The Great War gaat ons verhaal verder met nieuwe en bekende gezichten. In Valiant Hearts: Coming Home kruip je in de huid van vier personages in een verhaal vol verkenning, actie en puzzels. Via James, de broer van de moedige Freddie, ontdek je het verhaal van de legendarische Harlem Hellfighters. George is een mysterieuze, gewiekste piloot die de geallieerden helpt met zijn vliegenierskunsten. Ernst is een Duitse duiker die tot zijn afgrijzen wordt meegesleurd in de oorlog. Tot slot probeer je met Anna opnieuw zoveel mogelijk levens te redden. - Een avontuur dat speelt als een bewegend stripboek. Ga volledig op in een uniek vormgegeven en ontroerend verhaal dat je meevoert van diepe zeeën en helse luchtgevechten naar de loopgraven van het westelijke front. - Speel als vier alledaagse helden. Help ze te overleven in de nachtmerrie van de loopgraven, samen met hun trouwe viervoeter, en ontdek hoe hun levenspaden elkaar kruisen. - Een mix van verkenning, actie en puzzels. Tijdens het verhaal komen allerlei soorten gameplay aan bod, zoals puzzels oplossen, sluipen achter de vijandelijke linies, hoog boven de chaos vliegen, gewonden genezen en zelfs muziek maken. - Overleef de Eerste Wereldoorlog. Dit fictieve verhaal leidt je langs historische locaties en veldslagen uit de Eerste Wereldoorlog. - Kom midden in de Zeeslag bij Jutland bovendrijven, maak het Maas-Argonneoffensief van dichtbij mee en omarm het langverwachte staakt-het-vuren. - Kom meer te weten over de Eerste Wereldoorlog. Via historische feiten en archiefbeelden krijg je een gedetailleerd inkijkje in belangrijke gebeurtenissen uit deze tumultueuze tijden, met een speciale focus op de Harlem Hellfighters. Dit prachtig tot leven gewekte historische spel is meer dan een game.