Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict brengt de Unreal Championship franchise naar Xbox. Dit langverwachte vervolg biedt nieuwe modes voor één speler en voor meerdere spelers, acrobatische sprongen, voertuigen, cameramode vanuit de derde persoon en mogelijkheden voor intense directe gevechten. Fans van Unreal Championship kunnen een van de 14 personages uit het Unreal-universum spelen, elk met spectaculaire nieuwe "Adrenaline Powers" waarmee spelers nieuwe combinaties van aanvals- en verdedigingstechnieken kunnen uitproberen.