UDØD
De UNDEAD hebben hun eigen mummies, ghouls, skeletten, zombies en Wights spelers, maar ook hun eigen sterspelers: Ramtut III en graaf Von Luthor Drakenborg! De grootste troef van dit team is hun macht over de dood. Hun vaardigheid om zich te vernieuwen maakt het bijzonder moeilijk ze te doden... Het is ook een veelzijdig team, met krachtige mummies die in staat zijn de snellere, maar zwakkere ghouls en Wights te ondersteunen. Stel de juiste combinatie samen en je hebt een eerste klas team. Sommige Blood Bowl spelers die werden gedood op het veld komen weer tot leven als Wights door hun passie voor de sport en Necromantic magie. Niet langer beperkt door 'saaie' sterfelijke beperkingen, zoals slapen, dorst of honger, kunnen de Wights al hun tijd doorbrengen in training. Dankzij hun Block vaardigheden en hun goede wendbaarheid zijn de Wights de belangrijkste spelers voor de Undead teams. Zorg dat je ze maximaal inzet!