Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! Blood Bowl 2 is een explosieve cocktail van Warhammer en American Football boordevol turn-based strategie, humor en wreedheid, gebaseerd op het beroemde bordspel van Games Workshop. De nieuwe grafische engine van Blood Bowl 2 en ambitieuze realisatie bieden een getrouwe weergave van de razernij en intensiteit van klassieke Blood Bowl-wedstrijden. Breng het beroemde Reikland Reavers-team terug naar de top in een nieuwe solo-campagne, voorzien van hilarisch commentaar van Jim en Bob. Elke wedstrijd is uniek, want onverwachte gebeurtenissen zorgen steeds voor een nieuwe ervaring! De single- en mulitplayermodus zijn uitgebreider dan ooit. Creëer en beheer je teams, bestaande uit acht rassen uit Warhammer – Mensen, Orks, Dwergen, Skaven, Hoge elfen, Duistere elven, Chaos en Bretonnia – verdien XP en ontgrendel nieuwe vaardigheden in de online modus tegen spelers (of offline tegen AI). Organiseer volledig aanpasbare kampioenschappen online en ruil spelers om je droomteam samen te stellen!