TTT2 Bonus Video's (TEKKEN TAG)
Een verzameling video's uit de eerste TEKKEN TAG! Je kunt ze altijd bekijken in de GALLERY-modus in de game. *Deze downloadbare content bevat dezelfde gegevens als de TEKKEN TAG bonus video's in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack A. Let op dat je niet dezelfde bonus video's aanschaft.