TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
De 2023 TT Races Roster DLC bevat een update voor de coureurs en motoren die meedoen aan de TT 2023 (juni) in de Supersport- en Superbike-categorieën. Met de 2023 TT Races Roster DLC kun je spelen met 11 extra coureurs, waaronder Josh Brookes, David Johnson en P-Y Bian. De DLC heeft in totaal 29 coureurs, allemaal met hun 2023 Tourist Trophy-kleuren (helmen, pakken). Daarnaast voegt het ook 43 nieuwe livreien toe, waaronder geheel nieuwe van Michael Dunlop en FHO Racing. Dit war de motor die Michael Dunlop gebruikte toen hij zijn 23e race won op de TT van dit jaar.