Trepang2 - Pre-Order
Pre-order om een exclusieve DLC voor het aanpassen van outfits te ontvangen! Alleen beschikbaar voor pre-order aankopen. De DLC bevat een unieke set kledingopties die kunnen worden uitgerust vanuit het kluisje in het safehouse. WORD DE ULTIEME BADASS Jij bent een ontsnapte soldaat die geen weet heeft van zijn verleden, maar wel beschikt over bovennatuurlijke vaardigheden. Je zint op wraak en daar moet alles voor wijken. Deel verwoestende klappen uit, sluip rond in de schaduw, gebruik explosieve wapens en geef de slechteriken een koekje van eigen deeg. KENMERKEN: EXPLOSIEF SINGLEPLAYERVERHAAL Een mysterieuze groepering bevrijdt je uit een zwaarbewaakte, geheime gevangenis. Je kunt je niets herinneren, maar beschikt wel over gevechtskwaliteiten die elke verbeelding tarten. Vecht terug, haal de waarheid boven tafel en neem het op tegen een gevaar dat nog dodelijker is dan jij. ONGEKENDE SUPERKRACHTEN Leer omgaan met je bovennatuurlijke krachten en snelheid om hordes zwaarbewapende huurlingen in de pan te hakken. Vertraag de tijd om kogels te ontwijken, word onzichtbaar en breek de nek van je vijanden als ze dat het minst verwachten. BRUTE MÊLEEGEVECHTEN Sla je vijanden van dichtbij tot moes en ga compleet door het lint in bloedsnelle vuurgevechten. Sla, trap, glij en combineer erop los om niets heel te laten van je vijanden.