Let op: voor de volledige ervaring raden we het bezit van Cardiff City Network aan, dat apart verkrijgbaar is. Of je nu fan van ze bent of niet, de Pacers hebben wel 35 jaar dienstgedaan in het passagiersvervoer door Engeland en Wales. In Train Sim World 6 kun je Cardiff City Network opnieuw ontdekken in de iconische Class 142 Pacer! Met een gloednieuwe dienstregeling voor 2019 kun je honderden ritten maken die op klassieke, veerkrachtige wijze binnen de stadsgrenzen pendelen. De Class 142, oorspronkelijk afkomstig van de Blackpool Branches-route, is volledig opgeknapt met een modern interieur en exterieur. Je kunt kiezen uit twee verschillende Transport for Wales-kleurstellingen, zoals deze werden gebruikt tot hun uitfasering in 2020. Voor eigenaren van Cardiff City Network krijgen de Class 150 en 153 ook nieuwe kleurstellingen, die helemaal passen bij de route voordat de treinen hun nieuwe wit-rode kleur kregen.