Download het Train Sim World 6: Free Starter Pack om toegang te krijgen tot het TRAININGSCENTRUM, een op maat gemaakte omgeving ontworpen om je de basisprincipes van locomotiefbediening bij te brengen! Leer de basisprincipes van passagiersvervoer met de Class 323 en BR 146 Ontdek de complexe besturing van de Class 66 en SD40-2 Wakker het vuur van nostalgie aan door te leren hoe je een 8F stoomlocomotief bestuurt Navigeer door de omgeving van het Trainingscentrum en werk met wissels en schakelaars, voer koppelingsprocedures uit en meer Krijg informatie over operationele praktijken zoals signalering en leer hoe je in-game hulpmiddelen zoals Free Roam (Vrij verkennen) gebruikt Word bekwaam dankzij deze inleidende ervaring, evenals de in-game hulpmiddelen zoals Free Roam (Vrij verkennen) en Livery Designer (Treinontwerper), voordat je je favoriete routes in de echte wereld ontdekt. Neem je nieuw verworven vaardigheden mee naar de nieuwste routes van Train Sim World 6 door de Standard, Deluxe of Special Edition aan te schaffen. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.