Beleef de Californische droom op het spoor met de moderne en dynamische Train Sim World: Peninsula Corridor. De Peninsula Corridor van Train Sim World strekt zich uit ten zuiden van San Francisco en brengt het forenzenverkeer in Californië tot leven, tot aan het station San Jose Diridon. Je stopt bij 26 forenzenstations op een traject van 47 mijl tussen 'de stad aan de baai' en het hippe San Jose. Om San Francisco en Silicon Valley in Californië te bedienen, werk je vanuit de cabines van de F40PH-2CAT-diesels en dubbeldeks passagiersvoertuigen. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat die duizenden dagelijkse forenzen op tijd komen. De Amerikaanse spoorgigant Union Pacific voert vrachtdiensten uit op het schiereiland en de Peninsula Corridor biedt de uitdagingen van het vervoeren van vracht op de altijd drukke spoorweg terwijl je aan boord van de GP38-2-locomotief van Union Pacific klimt.