Let op: voor de volledige ervaring, bevelen we aan dat je Train Sim World 6: Leipzig - Dresden bezit, welke afzonderlijk gekocht kan worden. De beroemde rangeerlocomotieven rijden weer door de rangeerterreinen van Duitsland, want de iconische DB BR 294 is klaar voor gebruik in Train Sim World 6! De BR 294, die eerst bekend stond als de V 90-serie, werd in de jaren 60 en 70 gebouwd als zware rangeerlocomotief. Door hun gewicht en kracht waren ze perfect voor het rangeren van lange treinen, maar ook voor het vervoeren van wagons tussen verschillende locaties. In de jaren 90 zijn 290 locomotieven opgeknapt en geclassificeerd als de BR 294. Ondanks hun leeftijd zijn ze nog steeds in gebruik. Stel treinen samen op rangeerterreinen en vervoer ze over de hoofdlijn met klassieke dieselmotoren. Ga aan de slag in heel Duitsland met Free Roam (Vrij verkennen). Bereid je voor op onverwachte situaties zoals snelheidsbeperkingen, seinstoringen en werkzaamheden langs het spoor. De legendarische V 90 wacht op je! Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.