Let op: voor de volledige ervaring raden we Train Sim World 4 Compatible: ScotRail Express aan dat apart verkrijgbaar is. De forenzenlijnen tussen de 2 belangrijkste steden van Schotland zijn levendig en druk. Net zo belangrijk als de exploitatie van treinen is het onderhoud van het spoor. De spoorlijn moet in goede staat worden gehouden, en er moeten back-upopties zijn voor het geval er zich onverwachte gebeurtenissen voordoen. Ga aan de slag met de taak om zware ballasttreinen te verplaatsen langs de lijn Edinburgh - Glasgow in voorbereiding op dagelijkse technische werkzaamheden en trotseer het typische Schotse weer terwijl je Class 385's aflevert en reddingsritten uitvoert. Inbegrepen voor de taak is de Class 66, die wordt geleverd in 2 gloednieuwe kleurstellingen: Direct Rail Services blauw, en Ocean Network Express magenta! Neem het op tegen nieuwe uitdagingen en nieuwe soorten services op Schotlands belangrijkste inter-citylijn met Rivet Games' Engineering Express-pakket!