Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 4 Compatible: Birmingham Cross-City Line, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Ga meer uitdagingen aan op het West Midlands-netwerk met een reeks nieuwe realistische en boeiende scenario's, gebaseerd op de huidige dienstregeling van 2023. Lastige omstandigheden en vertragingen zijn allemaal onderdeel van het werk op de spoorwegen van Birmingham. De echo's van vroeger zijn te vinden op je tractie met de toevoeging van 323 221. Om bijna 3 decennia van dienst te vieren, werd een Class 323 opnieuw geverfd in zijn oorspronkelijke Regional Railways-kleurstelling. Prachtig in groene, blauwe en gele tinten, zoals de vloot er in de jaren 1990 uitzag, kun je een reis maken vol nostalgie en West Midlands-erfgoed. Stap aan boord en werk nogmaals op de rails van Birmingham met het nieuwe debuut van ontwikkelaar SimTrack Studios, de Centro Regional Railways BR Class 323 Add-On!