Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 3: Southeastern Highspeed, welke afzonderlijk gekocht kan worden. De Class 700/0, die deel uitmaakt van de Desiro City-familie, is een revolutionaire EMU voor pendelaars in Londen en het zuidoosten van het land, die efficiëntie, capaciteit en frequentie toevoegt aan het Thameslink-netwerk. In mei 2018 begon Thameslink met een volledig nieuwe dienst van Luton naar Rainham. Rij met de Class 700/0 tussen Dartford en Rainham, houd je aan de dienstregeling en zorg voor extra capaciteit naar Kent en Medway. De centraal geplaatste, ruime cabine biedt een ongeëvenaard uitzicht, en is modern en ergonomisch in alle opzichten voor een echte 21e-eeuwse rijervaring. Met scenarioplanning en het ontwerpen van de kleurstelling kun je zoveel reizen maken als je wilt, waarbij je volledig gebruik kunt maken van de AC- en DC-functionaliteit. De Thameslink BR Class 700/0 is klaar voor Train Sim World 3!