Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Veel ICE's hebben door de jaren heen speciale livery's gedragen, maar misschien is geen enkele zo opvallend en markant als de Railbow ICE 3. De laatste jaren is er een groeiende en fabelachtige traditie ontstaan op spoorwegnetten in heel Europa; de "trainbow". Ter ondersteuning van pride, acceptatie en inclusiviteit worden LGBTQIA+-spoorfans vertegenwoordigd door hun favoriete spoorwegmaatschappijen. In 2021 deed Deutsche Bahn mee aan de viering door de pridevlag als streep toe te voegen over de hele lengte van ICE 3 403 022/504. Pak dit kleurrijke hogesnelheidstreinstel voor een reis vol trots en liefde tussen Kassel en Würzburg, of begin aan een spectrum van nieuwe reizen door Duitsland met Scenario Planner. Houd ook de klimaatstrijder ICE 1 in de gaten!