Stap terug in de tijd en neem de controle over de beroemde LMS Jubilee Class. Neem passagiers mee op de reis van hun leven over de West Coast Main Line, over de Runcorn Bridge en recht in het hart van Merseyside in. Neem ook de leiding over de hardwerkende LMS Stanier 8F Class op zware goederentreinen. Krijg de kunst van stoomsimulatie onder de knie en ga de uitdaging van de jaren '50 aan. Zonder modern comfort waarop je kunt vertrouwen, is je verstand het enige veiligheidssysteem! Leer de finesse en het ritme van elke locomotief om je snelheid te bepalen en je aan de dienstregeling te houden. Bestuur treinen, rij rond als passagier of in de remwagen, voltooi de routetaken, of kies een uitkijkpunt en kijk hoe de actie zich ontvouwt. Creëer je eigen ervaringen met de Scenario Planner en Livery Designer en deel ze met de Creators Club.