Ervaar ingewikkelde activiteiten, waarbij forensen en internationale reizigers samenkomen om een drukke combinatie van verkeer te creëren. Neem de controle over moderne tractie en ontdek het platteland van Train Sim World 2: Rush Hour - Nahverkehr Dresden. Voel de opwinding met gloednieuwe passagiers. Terwijl je van station naar station reist, zie je een grotere verscheidenheid aan passagiers en een groter aantal passagiers tijdens spitsuren. Zo wordt de drukte van Rush Hour nagebootst. De lijn tussen Dresden en Riesa was een van de eerste langeafstandsspoorwegen van Duitsland. Tegenwoordig zorgt het belang van de lijn voor een drukte, waarbij snelle diensten het regionale verkeer passeren door gebruik te maken van snelle en langzame lijnen en de buitenwijken van Dresden worden bediend door frequente pendeldiensten. Ga de uitdagingen aan van regionale-, S-Bahn- en vrachtdiensten met de DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 en MRCE BR 185.5.