Reis door het adembenemende, woeste en afgelegen woestijnlandschap in het Amerikaanse westen terwijl je zware vrachten en intimiderende hellingen trotseert met de Union Pacific Cane Creek Subdivision-route voor Train Sim World 2, meesterlijk ontwikkeld door Skyhook Games! De Cane Creek Subdivision biedt zware vrachten, zwaar Amerikaans spoorwegvervoer op zijn best. Van Potash tot Brendel, de lijn klimt bijna 304 meter in hoogte over een “achtbaan”-profiel met regelmatig hellingen van 1,2 procent, bochten tot 6 graden en een reis door de 2152 meter lange Bootlegger Tunnel. De Cane Creek Branch is een spoorlijn die grote diesels en veel paardenkrachten vereist. Je neemt de controle over de General Electric AC4400CW en Electro-Motive SD40-2 diesels van Union Pacific, inbegrepen bij de route.