Trailmakers: Space Upgrade
Krijg Trailmakers - een open-wereld sandbox bouwspel gebundeld met het Space Voyager Pack, dat twee extra functionele blokken en een reeks kosmetische items met een sciencefiction-uitstraling bevat voor dat authentieke buitenaardse gevoel.