Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
GA ZONDER BEPERKINGEN TE WERK Sam is terug in zijn tactische pak en kijker, dodelijker en behendiger dan ooit. Met de toegekende vrijheid om alles op alles te zetten om de Blacklist te stoppen, racet hij de wereld over om achter de bron van deze verschrikkelijke dreiging te komen. JIJ BEPAALT JE SPEELSTIJL Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist baseert zich op de stealth-oorsprong van de franchise en breidt zich uit naar actie en avontuur. Spelers kunnen hun eigen speelstijl bepalen en worden dienovereenkomstig beloond: - Geest-spelers worden niet gedetecteerd. - Agressie-spelers confronteren dreigingen frontaal. - Panter-spelers slaan stil, dodelijk en met precisie toe. DE JUISTE TOOLS Versla de Engineers met geavanceerde gadgets zoals de verbeterde flexibele camera en Micro-tri-rotor Drone. De favorieten van fans zijn terug, waaronder de elektrische kleefpijl en het wrede, kromme Karambit-mes. Liefhebbers van sluipwerk kunnen vijanden ontvoeren en dragen, en met het systeem Doden in beweging kunnen spelers meerdere doelwitten in één vloeiende, filmische beweging markeren en uitschakelen. ZET EEN NIEUWE ECHELON OP Sam vormt een nieuwe Echelon-eenheid: zijn team, zijn regels. Anna 'Grim' Grímsdóttir keert terug als manager technische activiteiten, CIA-agent Isaac Briggs regelt vuurwapens en hacker Charlie Cole maakt het team compleet. Fourth Echelon werkt vanuit Paladin, een stealthvliegtuig dat is omgebouwd en is uitgerust met onbeperkte hulpmiddelen en geavanceerde technologie. Let op: online functies voor deze game worden niet meer ondersteund. De modi voor multiplayer en co-op functioneren niet meer.