Dit pack introduceert het innovatieve elektronische lokroepapparaat FOXPRO X360, het krachtige lever-action geweer Moradi Model 1894 en de slanke recurveboog Stenberg Takedown. Dit is de perfecte combinatie van wapens en uitrusting om prooi in wild effectief te besluipen. Elektronisch lokroepapparaat FOXPRO X360 Krijg de overhand met de FOXPRO X360, een geavanceerd lokroepapparaat. Met de meegeleverde afstandsbediening gebruik je dit apparaat gemakkelijk op een afstandje en met de uitgebreide bibliotheek met realistische dierengeluiden kun je meer dan 60 diersoorten lokken. De FOXPRO X360 maakt ook gebruik van baanbrekende gelicentieerde technologie: FOXFUSION, waarmee je twee dieren tegelijk kunt lokken, en FOXBANG, waarmee alle oproepen direct worden gestopt als er een hard geluid wordt gedetecteerd. Moradi Model 1894 Jaag op de prooi en sla van dichtbij toe met het Moradi Model 1894. Dit wapen verenigt een klassiek design en een veelzijdig vizier op een rail met de vuurkracht van .44 Magnum-patronen. Profiteer bovendien van innovatieve moderne compatibiliteit door je munitie naadloos te delen met je handvuurwapen. Stenberg Takedown recurveboog Jaag stilletjes op je prooi met de Stenberg Takedown recurveboog. Deze boog met een kort bereik is ten opzichte van de concurrentie iets lichter qua trekgewicht, en biedt een uitstekende hanteerbaarheid en precisie voor een ethisch verantwoorde jacht.