Pak je spullen - we gaan! De Essentials DLC Bundle heeft alles wat een jager nodig heeft om te beginnen. Rijd een stukje in het All-Terrain Vehicle, ga op pad met je trouwe bloedhond en gloednieuwe geweer, en toon je trofeeën aan iedereen in de Saseka Safari-trofeehut. Conni en Doc hebben zelfs een tent en schuilplaats kunnen krijgen, perfect om Hirschfelden en het Layton Lake District te verkennen. Deze bundel bevat: ATV: Om aan te moedigen om de reservaten volledig te verkennen, hebben de opzichters het gebruik van All-Terrain Vehicles (ATV's) goedgekeurd. Met een ATV kunnen jagers en hikers meer ontdekken van de verborgen schoonheid die op je ligt te wachten en ervan genieten! Tenten en schuilplaatsen: Conni en Doc, de opzichters van het reservaat, hebben een nieuwe lading spullen ontvangen, met een tent en een schuilplaats! Perfect om zowel in Hirschfelden als het Layton Lake District te jagen. Bloedhond: Creëer een band die levenslang duurt met een nieuwe kameraad! Laat je harige vriend helpen met het opsporen van de geur van bloed van gewonde prooien terwijl hij je gezelschap houdt tijdens de tocht. Saseka Safari-trofeehut: Zocht je een plek om je trofeeën en favoriete wapens te tonen? Dan kun je terecht bij de Saseka Safari-trofeehut. Deze moderne maar toch sobere safarihut biedt schoonheid door eenvoud. Saseka Safari's interieur van hout en riet zorgt voor een perfecte omlijsting van de trofeeën. Modern Rifle Pack: Breid je wapenarsenaal uit met een gloednieuwe collectie moderne geweren! Of je nu op klein wild of grote roofdieren jaagt, deze veelzijdige semiautomatische geweren hebben alle vuurkracht die je nodig hebt. Elk geweer is beschikbaar in twee verschillende skins en compatibel met uiteenlopende vizieren.