The Walking Dead: Season Two
Download Episode Een van The Walking Dead: Seizoen Twee, een gameserie in vijf delen die verder gaat met het verhaal van Clementine, een weesmeisje dat haar ouders verloor in de zombie-apocalyps. Met niemand om voor haar te zorgen moest ze leren overleven in een doorgedraaide wereld. De gebeurtenissen van Seizoen Een van The Walking Dead liggen vele maanden achter ons en Clementine zoekt een veilig heenkomen. Maar hoe blijft een doodgewoon kind in leven als de nog levende mensen even kwaadaardig - en soms nog erger - zijn als de doden? Je komt als Clementine terecht in situaties waarin alles draait om jouw morele kompas en je overlevingsinstinct. Jouw daden en beslissingen veranderen het verhaal in dit vervolg van de 'Game of the Year' van 2012.