The Vanishing of Ethan Carter
The Vanishing of Ethan Carter is een first-person verhaalgedreven mysterie over verkenning en ontdekking. Je speelt het spel als Paul Prospero, een rechercheur met een interesse in occulte zaken, die een verontrustende brief krijgt van Ethan Carter. Als Paul zich realiseert dat de jongen in groot gevaar verkeert, gaat hij naar Ethans huis in Red Creek Valley, waar alles nog veel erger blijkt te zijn dan gedacht. Ethan is verdwenen tijdens de nasleep van een brute moord, en Paul komt er al snel achter dat dit mogelijk niet de enige misdaad in de regio is die nader onderzoek verdient. The Vanishing of Ethan Carter, dat is geïnspireerd door de vreemde fictie en andere macabere verhalen uit het begin van de twintigste eeuw, probeert verhaalvertelling in games naar een hoger en meeslepender niveau te tillen. Het spel gaat over een privédetective en bevat redelijk veel mentale uitdagingen, maar richt zich voornamelijk op sfeer, stemming en de essentiële menselijkheid van onze personages. Toch gebeuren de ontdekkingen niet vanzelf of zonder jouw hulp. Gebruik je eigen observaties en Pauls bovennatuurlijke vaardigheid om met de doden te communiceren, en ontdek het mysterie achter een spoor van lijken, de wortels van een duistere oude kracht die zich schuilhoudt in Red Creek Valley en het lot van een vermiste jongen. Belangrijkste eigenschappen - Verken en ontdek de schitterende maar dreigende wereld van Red Creek Valley, die is gecreëerd met Unreal Engine 4 en de revolutionaire fotogrammetrische technologie die voor bijna fotorealistische omgevingen zorgt. - Communiceer met de doden en kijk hoe ze sterven om aanwijzingen te verzamelen en de waarheid te ontdekken achter Ethans verdwijning -- en het lot van zijn familie. - Geniet van een niet-lineair verhaal dat een combinatie is van pulp-, detective- en horrorfictie, geïnspireerd door schrijvers als Raymond Chandler, Algernon Blackwood, Stefan Grabinski en H. P. Lovecraft. - Voer het onderzoek uit op je eigen voorwaarden en in je eigen tempo. Hoewel er een paar enge stukjes in het spel zitten, hebben spelers geen kalmerende middelen nodig. Onze game gaat minder over bangmakerij en meer over een onbehaaglijk gevoel.